آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

سمینیاک شهری در بالی با بلیط اتوبوس

اگر قصد سفر به اندونزی را داشته باشید، با تحقیق در مورد جاذبه‌های این کشور متوجه درخشش نام جزیره بالی خواهید شد. بالی همواره جزو مناطق محبوب و پر بازدید اندونزی بوده است. بالی شهرها و روستاهای بسیار زیبایی دارد. یکی از این شهرها سیمینیاک است. این شهر با ساحل بسیار زیبا و ریزورت‌های لوکس توانسته محبوبیت فراوانی بین گردشگرانی که با خرید بلیط اتوبوس بالی سفری به این شهر داشته‌اند، بدست آورد. بعلاوه کافه‌ها، مغازه‌های رنگارنگ، و تفریحات متنوع ساحلی در تلاش است تا رضایت گردشگران را که با خرید بلیط اتوبوس بالی میهمان این شهر شده‌اند بدست آورد؛ و میزان گردشگری که در طی سال پذیرا است نشان از موفقیت این شهر در میزبانی دارد.  


سمینیاک کجاست

سمینیاک، این شهر دوست داشتنی امروزه با محل اقامت، فروشگاه‌ها، و غذاخوری‌ها مقصدی محبوب برای مسافرانی است که با خرید بلیط اتوبوس بالی در پی گذراندن تعطیلات خود هستند. شاید باورش کمی سخت باشد، روستایی که تا چندین سال قبل فاقد امکانات بود، امروزه به شهری زیبا و با امکانات تبدیل شده است. این گوشه دنج و زیبا از بالی در 10 کیلومتری پایتخت بالی، دِنپاسار، و در شمال کوتا و لِژیان(Legian) قرار دارد و به راحتی از طریق اتومبیل و یا کشتی قابل دسترسی است.

ساحل سمینیاک

از جاذبه‌های سمینیاک که گردشگران برای لذت بردن و استفاده از آن با خرید بلیط اتوبوس بالی به سمینیاک سفر می‌کنند، ساحل سمینیاک است. ساحلی زیبا و طلایی که در شمال کوتا و جنوب اومالاس قرار دارد. ساحل سمینیاک، محیطی خنک، آرام و آفتابی دارد که این ساحل را به محلی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات و تفریح و خوشگذرانی با دوستان تبدیل کرده است. اگر قصد دارید اوقاتی را در این ساحل گذرانده و کمی در آب شنا کنید به پرچم‌های قرمزی که نجات غریق‌ها نشان می‌دهند، دقت کنید. این پرچم‌ها به معنای منطقه شنا ممنوع است.

ساحل اِکو

اگر علاقه‌مند به موج‌سواری هستید و با خرید بلیط اتوبوس بالی به سمینیاک سفر کرده‌اید، بهترین مکان برای شما ساحل اکو است. این ساحل با غروب‌های زیبا، صخره‌ها، موج‌های هیجانی، و کافه‌هایی که غذاهای دریایی سرو می‌کنند، به محلی محبوب برای موج‌سواران تبدیل شده است. کافی است با خرید بلیط اتوبوس بالی سری به این ساحل بزنید تا سیل موج سوارانی که به این ساحل می‌روند را ببینید. حتی اگر موج سوار نیستید، باز رفتن به این ساحل و تماشای موج سواران بر آب لذت بخش است.

معبد Pura Petitenget

اگر با خرید بلیط اتوبوس بالی چند روزی را در سمینیاک سپری می‌کنید و برنامه‌ای برای اولین روزهای اقامتتان ندارید پیشنهاد می‌کنیم سری به معبد پورا پِتیتنگت(Pura Petitenget) بزنید. معبدی که در نزدیکی ساحل قرار دارد و چکیده‌ای از فرهنگ و سنت بالی است. این معبد کهن که قرن‌هاست محل برگزاری مراسمات مختلف است، هنگام غروب که نور خورشید به آرامی محو می‌شود، به اوج زیبایی رسیده و چشم انداز حیرت‌انگیزی را به وجود می‌آورد. اگر با خرید بلیط اتوبوس بالی قصد دیدن از این معبد را دارید به یاد داشته باشید لباس مناسبی بپوشید که پاها و شانه‌هایتان را پوشانده باشد. این کار به نوعی احترام به معبد و فرهنگ سنتی مردم بالی است.

بازی فرار از اتاق Totem

سمینیاک نه تنها آرامش و اوقات خوش را به میهمانان هدیه می‌دهد، بلکه به فکر تفریح و هیجان مسافران نیز هست. بازی فرار از اتاق Totem همانند بازی‌های فرار از اتاق کامپیوتری است فقط در سمینیاک، این بازی در ابعاد واقعی و با کمی چاشنی فرهنگ بالی اجرا می‌شود. شما می‌توانید در گروه‌های 2 تا 6 نفره با دوستان خود به حل معماها و پازل‌ها بپردازید و راه خود را به دنیای بیرون پیدا کنید.

منبع : خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تیک بان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.