آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

با بهترین موزه‌های وین آشنا شوید


با دیدار از موزه‌های وین، پا به جهان‌های تازه گذاشته و به کشف مجموعه گسترده‌ای از موضوعات، از قبیل تاریخِ هنر، فرهنگ، طبیعت و صلح بپردازید. منطقه موسوم به «محل موزه‌ها» یک محوطه ۶۰ هزار مترمربعی در منطقه هفتم شهر بوده و مجموعه‌ای خارق‌العاده از نمایشگاه‌های متمرکز بر هنر و فرهنگ محسوب می‌شود. این ناحیه مکانی جذاب برای افرادی است که اولین بار به وین با بلیط هواپیما چارتر  سفر می‌کنند. تیکبان نگاهی به بهترین موزه‌های وین در این منطقه انداخته است.

برای بلیط هواپیما چارتر خارجی و رزرو هتل خارجی به تیکبان مراجعه کنید.


  

گالری بِلوِرده (Belvedere)

این گالری در کاخ بلورده میزبان مهم‌ترین مجموعه از آثار هنری از سراسر اتریش است. نقطه کانونی این موزه، بزرگ‌ترین مجموعه از آثار نقاش اتریشی، گوستاو کلیمت، همراه با شاهکار هنری او به نام «بوسه» است. آثار فراوان دیگری نیز در این گالری به چشم می‌خورد که بلورده را برای دیدار ارزشمند می‌کند. این گالری در تمام طول سال میزبان نمایشگاه‌های متعددی از سراسر جهان است.


آلبرتینا (Albertina)

آلبرتینا از سال ۱۸۰۵ تا به امروز گنجینه‌ای ارزشمند از نفیس‌ترین مجموعه‌های هنری بوده است. این کاخ اشرافی با معماری سبک نئوکلاسیک در سال ۱۹۱۹ از خاندان سلطنتی هابسبورگ توسط جمهوری اتریش گرفته شد و نام آن به مجموعه هنر گرافیکی آلبرتینا تغییر کرد. دامنه آثار موجود در این گالری بسیار متنوع بوده و میزبان نقاشی‌هایی از ادوار دگا، پابلو پیکاسو، کلود مونه و سایر نقاشان شهیر دنیا است.


موزه تاریخ هنر

موزه تاریخ هنر اتریش درست در مقابل موزه تاریخ طبیعی این کشور قرار گرفته و هر دو ساختمان کاملا شبیه به یکدیگر هستند. می‌توان در این موزه کلکسیون بزرگی از اشیاء متعلق به تاریخ اتریش از عصر هابسبورگ و همچنین سلسله‌ای از نمایشگاه‌های جدید و جذاب در تمام سال را پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب و دوست‌داشتنی این موزه، کافه تماشایی آن است که از بالا بسیار زیبا به نظر می‌رسد.


گالری لئوپولد

آثار هنری کلاسیک اتریشی بخش مهم این گالری را شکل داده و برخی از آن‌ها به دست هنرمندان شهیری چون گوستاو کلیمت، اگون شیله و اسکار کوکوشکا خلق شده‌اند. این گالری به‌عنوان بخشی از منطقه مشهور موزه‌ها، یکی از بهترین‌ها در نزدیکی این میدان است. نمای بیرونی ساختمان ممکن است نظر علاقه‌مندان به معماری را به خود جلب کرد. در طراحی این بنای شگرف و سلطه‌جویانه، از صدف‌های سفید کف رودخانه دانوب استفاده شده است.


موزه فناوری

موزه فناوری وین که در نزدیکی پارک شون‌برون، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در این شهر، واقع شده، مکانی جذاب برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی است. تاریخ هواپیماها، قطارها و خودروها در این موزه به تصویر کشیده شده و فرصتی برای آشنایی با تاریخ معدن کاری و الکتریسیته با ولتاژ بالا از طریق تورهای گردشگری وجود دارد.


موزه زمین

این موزه در کتابخانه بزرگ ملی اتریش، محلی برای آشنایی با تاریخ اخترشناسی است. نمونه‌های مینیاتوری از زمین، ماه و مریخ در تمام محوطه داخلی این موزه به چشم می‌خورد و می‌توان در اینجا اجسام کروی شکل درخشان به همراه ابزارهای اخترشناسی را تحسین کرد.


موزه زیگموند فروید

اتریش خانه علم روانکاوی بوده و همچنین کشور پدرخوانده این علم، زیگموند فروید، است. او بسیاری از تحقیقات نظری مهم خود را در وین انجام داد. این موزه که در محل اقامت و دفتر کار او بنا شده، به کاوش زندگی و حرفه خارق‌العاده فروید می‌پردازد. فضای داخلی موزه توسط دختر او طراحی شده و نمایشگاه‌های موجود در آن زندگی شگفت‌انگیز فروید را به تصویر می‌کشند.


موزه هنرهای کاربردی

این موزه میزبان گستره‌ای از آثار شگفت‌انگیز مرتبط با هنر است. نمایشگاه‌های متعددی در طول سال در موضوعاتی چون معماری، طراحی و فشن در اینجا برگزار می‌شود. بهترین زمان برای دیدار از این موزه، عصرهای سه‌شنبه است؛ زیرا در این زمان تمامی نمایشگاه‌ها باز بوده و هزینه‌ای از شما برای ورود به موزه گرفته نمی‌شود.

به نظر وبلاگ آسمان آبی با اتوبوس های برقی مسافرت برای هر مسافری حاوی خاطرات خوب فراوانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.