آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

رستوران سانتورینی و بلیط قطار

بدون هیچ شک و تردیدی، سانتورینی را باید یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزایر اروپا بدانیم. فرهنگ غنی، معماری‌های سنتی و چشم‌نواز، سواحل فوق‌العاده تماشایی و چندین مورد از جاذبه‌هایی گردشگری که در جای‌جای این جزیره دیده می‌شوند، خرید بلیط اتوبوس سانتورینی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تجربه اوقات فراغتی خاطره‌انگیز تبدیل کرده‌اند. اما جدا از همه این زیبایی‌ها، آشپزی و سرو غذاهایی با طعم‌های خارق‌العاده هم در سانتورینی رونق فراوانی دارد. غذاهایی که در رستوران‌های بسیار لوکس طبخ و سرو می‌شوند و چشیدن طعم آن‌ها هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی لحظات وصف‌ناپذیری برای گردشگران رقم می‌زند. در مطلبی که پیش روی شماست، نام 10 رستوران برتر سانتورینی را به همراه اطلاعات‌شان گرد هم آورده‌ایم تا اگر روزگاری قصد خرید آنلاین بلیط اتوبوس سانتورینی را داشتید، به‌راحتی رستوران مورد علاقه خود را در این جزیره پیدا کنید.

رستوران آرگو (Argo)

یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای غذا خوردن هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی ، رستوران آرگو می‌تواند باشد. این رستوران که در شهرک فیرا واقع شده از کلاس بسیار بالایی برخوردار است. فضای بازِ وسیع با چشم‌اندازهای باورنکردنی، آشپزخانه طبیعت‌دوست و منوئی پر از غذاهای لذیذ و بی‌نظیر از مشخصه‌های اصلی رستوران آرگو به شمار می‌آیند. شاید بتوان در بین همه غذاهای این رستوران فاوا (fava) و پاتاتینا (Patatina) را خوش‌طعم‌ترین قلمداد کرد.

  

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، شهرک فیرا (Fira).

شماره تلفن: + 302286022594

رستوران سِلِن (Selene)

از سال 1968 میلادی که رستوران سلن فعالیت خود را در جزیره سانتورینی آغاز کرده، هر سال بر تعداد مشتریان و طرفداران آن افزوده می‌شود. این رستوران همیشه به ترکیبات محلی وفادار بوده و با استفاده از این ترکیبات، غذاهای لذیذی برای گردشگران و خریداران بلیط اتوبوس سانتورینی طبخ و سرو می‌کند. از نوشیدنی‌های لذیذی هم که در رستوران سلن سرو می‌شود، به هیچ وجه نمی‌توان غافل شد. ضمنا، قرار گرفتن این رستوران در روستای زیبای پیرگوس هم دیگر مزیت منحصربه‌فرد آن است.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای پیرگوس (Pyrgos).

شماره تلفن: +302286022249

آکتایون تاوِرنا (Aktaion Taverna)

رستوران آکتایون تاورنا با قدمتی 90 ساله، اکنون به‌خوبی می‌داند که برای جلب رضایت مشتریانش باید چه کارهایی انجام دهد. وقتی بلیط اتوبوس سانتورینی می‌خرید و مسافر این رستوران می‌شوید، حتما باید طعم غذاهای سنتی یونان را در آن بچشید. چراکه واقعا فوق‌العاده هستند. محیط بی‌نظیر رستوران آکتایون تاورنا هم دلیل دیگری بر جذابیت غذا خوردن در آن می‌باشد. لازم به ذکر است که بخش اصلی منو این رستوران را ترکیبات خام محلی تشکیل می‌دهند.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای فیروستفانی (Firostefani).

شماره تلفن: +302286022336

رستوران 1800 (1800)

هر کسی که از خرید بلیط اتوبوس سانتورینی قصد تجربه مسافرتی نوستالوژیک دارد، بدون درنگ باید در اولین وهله سفر خود مهمان رستوران 1800 شود. رستورانی که در یک خانه زیبا، متعلق به سال 1845 واقع شده و با تزئینات رنگارنگ، مبلمان قدیمی ‌و فضای دوست‌داشتنی شرایط را بسیار جذاب و دلنشین کرده است. علاوه بر غذاهای مدیترانه¬ای لذیذی که در رستوران 1800 سرو می‌شود، ارائه چشم‌اندازهای بی‌نظیر توسط این رستوران هم محبوبیت آن را بسیار بالا می‌برد.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای اویا (Oia)، خیابان پیاده‌روی مرکزی (Central Pedestrian).

شماره تلفن: +302286071485

منبع :  خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تیک بان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.