آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

آسمان آبی با اتوبوس های برقی

رستوران برتر در سانتورینی در سفر زمینی به این مکان دیدنی

بدون هیچ شک و تردیدی، سانتورینی را باید یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزایر اروپا بدانیم. فرهنگ غنی، معماری‌های سنتی و چشم‌نواز، سواحل فوق‌العاده تماشایی و چندین مورد از جاذبه‌هایی گردشگری که در جای‌جای این جزیره دیده می‌شوند، بلیط اینترنتی اتوبوس  سانتورینی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تجربه اوقات فراغتی خاطره‌انگیز تبدیل کرده‌اند. اما جدا از همه این زیبایی‌ها، آشپزی و سرو غذاهایی با طعم‌های خارق‌العاده هم در سانتورینی رونق فراوانی دارد.

رستوران غروب پاراسکواس (Sunset by Paraskevas)

وقتی بلیط اتوبوس سانتورینی می‌خرید، بلاشک اصلی‌ترین مقصد شما در این جزیره، روستای اویا خواهد بود. بنابراین در این روستا باید به دنبال بهترین رستوران‌ها باشید. یکی از بهترین‌ها رستوران غروب پاراسکواس هست. رستورانی که 30 سال پیش توسط یک ماهیگیر و همسرش احداث شده و اکنون با سرو غذاهای دریایی لذیذ، شهرت فراوانی به دست آورده است. تماشای غروب آفتاب در اویا به همراه خوردن غذایی دلچسب در رستوران غروب پاراسکواس، صحنه¬ای استثنائی مقابل چشمان شما رقم خواهد زد.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای اویا، بندرگاه آمودی (Amoudi).

  

شماره تلفن: +302286071614

رستوران جزیره آتلانتیس (Atlantis Island)

یکی دیگر از گزینه‌های بسیار عالی برای خوردن غذا و تماشای همزمان زیبایی‌های دریا و ساحل هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی رستوران جزیره آتلانتیس نام دارد. تمرکز اصلی منو این رستوران بر روی غذاهای مدیترانه ای است اما به‌طورکلی همه ساله منو رستوران جزیره آتلانتیس دستخوش تغییر قرار می‌گیرد و غذاهای جدیدی به آن اضافه می‌شود. بنابراین هر بار که بلیط اتوبوس سانتورینی بخرید و به رستوران جزیره آتلانتیس بروید، بیشتر از بار قبل غافلگیر خواهید شد.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای ساحلی پِریسا (Perissa)، ساحل پِریسا.

شماره تلفن: +302286081473

رستوران گینگر سوشی (Ginger Sushi)

خوردن سوشی در یونان می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. پس هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی باید اسم رستوران گینگر سوشی را در برنامه خود بگنجانید و از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرید. رستوران گینگر سوشی در سال 2008 تأسیس شده و در همین مدت کوتاه با استفاده از مواد اولیه تر و تازه، خلاقیت‌های منحصربه‌فرد و خدمه حرفه‌ای نام و آوازه بلندی به دست آورده است. مطمئنا، نوش جان کردن سوشی در رستوران گینگر سوشی خاطره‌انگیزترین لحظه سفر شما هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی می‌تواند باشد.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای فیروستفانی، میدان سنت گِراسیموس (St. Gerasimos).

شماره تلفن: +302286021336

رستوران کریناکی تاوِرنا (Krinaki Taverna)

برای خوردن غذاهای سنتی کشور یونان هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی بهترین پیشنهاد ما به شما رستوران کریناکی تاورنا خواهد بود. رستورانی واقع در روستای اویا که طعم لذیذ املت‌هایش همه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. خوراک بره و بادمجان پر شده با گوجه‌فرنگی و پنیر هم دیگر غذاهای خوش‌طعم در رستوران کریناکی تاورنا محسوب می‌شوند. ضمنا، آثار هنری و اشعار زیبایی در نقاط مختلف این رستوران دیده می‌شوند.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، روستای اویا، مرکز فینیکا (Finika).

شماره تلفن: +302286071993

رستوران آگیالوس (Aegialos)

تهیه لیست رستوران‌های سانتورینی بدون اشاره به نام رستوران آگیالوس بی‌معنا خواهد بود. رستوران فراموش‌نشدنی و توصیف‌ناپذیری که افتخار میزبانی از اکثر گردشگران و خریداران بلیط اتوبوس سانتورینی را یدک می‌کشد. ترکیبات اولیه تازه و منوئی که غذاهای متنوع دریایی را در خود جای داده، مهم¬ترین مشخصه‌های رستوران آگیالوس به شمار می‌روند. بدون تردید تجربه خوردن غذا در رستوران آگیالوس هیچگاه از ذهن‌تان پاک نمی‌شود.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، شهرک فیرا، ساحل اگزو گیالوس (Exo Gialos).

شماره تلفن: +302286025816

رستوران نیشتِری (Nichteri)

واسیلیس زاهاراکیس نام آشپز محلی هست که با عزم راسخی رستوران نیشتری را در جزیره سانتورینی احداث و توجه بسیاری از اهالی و گردشگران را به خود جلب کرده است. هدف این رستوران گره زدن زیبایی‌های سانتورینی با طعم لذیذ غذاهای این جزیره می‌باشد. سالادهای دلچسب، مارمالاد، گوشت گاو بخارپز و دسرهایی با پایه عسلی از بهترین غذاهای رستوران نیشتری هستند که باعث شده اند خیل عظیمی ‌از خریداران بلیط اتوبوس سانتورینی ، خوردن غذا در این رستوران را جزو اولویت‌های خود قرار دهند.

آدرس رستوران: جزیره سانتورینی، ساحل کاماری (Kamari).

شماره تلفن: +302286033480

نوش جان کردن غذاهای متنوع، یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌هایی است که هر کسی هنگام خرید بلیط اتوبوس سانتورینی می‌تواند تجربه کند. آنچه که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم تنها 10 رستوران برتر به‌سلیقه عده زیادی از گردشگران می‌باشد. اما بلاشک با سفر به این جزیره زیبایی یونانی، شما با رستوران‌های زیبا و شیک فراوانی روبرو خواهید شد. رستوران‌هایی که مطمئنا هر کدام می‌توانند به‌طریقی شما را عاشق خودشان کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش به سفرتان القا نمایند.

منبع :  خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تیک بان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.